Visváder Tamás: "Lehet, hogy alulértékelnek?"

Visváder Tamás eddig szinte kizárólag üzletemberként volt ismert, ám most végre fény derült arra is, hogy pontosan mivel foglalkozik és miből szerzi meg megélhetését.
Egy időben fánkozót üzemeltettem, de sajnos a COVID miatt be kellett zárnom. Közvetlenül ezt követően egy jó barátommal közösen elindítottunk egy szépségszalont, amelyet a marketing szakértelmem révén viszonylag rövid időn belül sikerült felfuttatnunk és egy erős márkát építenünk. Ezen kívül marketing menedzsmentet tanítok egy olyan intézményben, ahol színészeket és szinkronszínészeket képeznek. Emellett van egy dinamikus marketingcsapatom, akikkel különböző márkáknak dolgozunk; legutóbb egy ásványvizet vezettünk be a piacra. Az influenszer-kampánytól kezdve a tévés és rádiós hirdetéseken át a plakátokig mindent mi irányítottunk. Rengeteg megbízást kapunk, és eddig minden ügyfelünk elégedett volt a munkánkkal; többen visszatértek hozzánk újabb projektekre is.
Két-három évig teljesen távol maradtam a tévés szereplésektől. Az Árulók és a Nyerő Páros voltak az első műsorok, amelyekben újra feltűntem, hosszú szünet után.
"Abban az időszakban arra törekedtem, hogy az üzleti oldalam és a diplomáim gyakorlati alkalmazhatósága legyen a középpontban. Nagyon jól éreztem magam, mert nem a nyilvánosság előtt való szereplés határozza meg az életemet, és szerencsére a megélhetésem sem függ attól, hogy éppen a képernyőn tűnök-e fel, vagy sem" - osztotta meg az nlc.hu-val.
Érdekes megfigyelni, hogy a tévés megjelenések milyen mértékben befolyásolják az üzleti lehetőségeket. "Nem titok, hogy évente csupán egy-két tévéműsorból nem lehet teljes mértékben eltartani magunkat és a családunkat. Lehet, hogy csak én vagyok ennyire alulfizetve. Azok, akik hosszú évek óta a képernyőn szerepelnek, mint például Tilla vagy Majka, már más irányvonalakat is kiépítettek, amelyek jövedelmezőbbek. Tilla a műsorvezetés mellett filmeket is készít, míg Majka a vendéglátás területén is aktív, koncertezik, producerkedik – ők is jól tudják, hogy a tévés szereplés önmagában nem elegendő az anyagi biztonsághoz."
Nálam ez egy különös jelenség, mert amikor távol maradok a médiától és nem vállalok szerepléseket, úgy tűnik, hogy a marketing lehetőségek is lecsökkennek.
Az ügyfelek a tévében látják, hogy tudom, mire van szüksége a közönségnek, ezért is választanak minket. Ennek ellenére sokszor találkozom azzal a kérdéssel a kommentelők részéről, hogy „Ki ez az illető? Mit tett le az asztalra?” Nemrég Gáspár Győzővel beszélgettünk erről, és meglepődtünk, hogy ő évek óta nem kapott egyetlen kedves megjegyzést sem, mégis szinte mindenki ismeri a nevét.