A Wizz Air nem örül annak, hogy minden egyes késésüket alaposan szemügyre veszik. - Liner.hu
A diszkont légitársaság az elmúlt időszakban jelentős javulást ért el működési mutatóiban, ugyanis az előző évhez képest 11 százalékkal nőtt a pontos indulások aránya, míg a pontos landolások terén 5 százalékos javulást könyvelhettek el. A járattörlések száma 24 százalékkal csökkent, így a tervezett járatok 99,5 százalékát sikerült teljesíteni.
A Telex írása szerint a vállalat ambiciózus növekedési terveket is megfogalmazott, a következő 6-8 évben több mint duplájára, 500 darabra kívánják növelni repülőgépparkjukat a jelenlegi 224-ről. A bővülés első lépéseként már meg is rendeltek 100 új repülőgépet, amelyek a következő három évben érkeznek, és a budapesti bázis is részesül az új eszközökből. Soron kívül Szoboszlai nem érzi igazságosnak az 1-1-es döntetlent a németek ellen
A légitársaság egyre inkább frusztráltnak érzi magát a késések körüli médiafelhajtás miatt. Radó András, a Wizz Air kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős vezetője úgy véli, hogy a sajtóreakciók nem arányosak a valós helyzettel, különösen ha a vasúti közlekedés késéseivel hasonlítjuk össze. A késések hátterében a szélsőséges időjárási viszonyok, a légiközlekedési forgalom túlterheltsége és a földi szolgáltatók munkaerőhiánya áll.
A vállalat irányelveit bemutatva Radó hangsúlyozta: "Bár lehet, hogy az utasok elutazása 5-6 órával későbbre csúszik, mi mindent megteszünk, hogy elérjék végső úti céljukat, amennyiben ez a körülmények engedik." A légitársaság számára fontosabb a járatok fenntartása, mint a törlés, még akkor is, ha ez jelentős késéseket eredményez.
Az utasok számára lényeges újdonság, hogy szigorúbbá válik a kézipoggyász ellenőrzése. Noha a 2018 óta érvényben lévő méretszabályok továbbra is maradnak, a légitársaságok munkatársai gyakrabban fognak élni a méretellenőrző keretek alkalmazásával a beszállás során.