Még az álmainkra is hatással vannak - el sem tudod képzelni, hány reklámmal találkozunk egy átlagos nap során!


Egy új amerikai tanulmány alapján a 18 és 35 év közöttiek több mint 54%-a arról számolt be, hogy álmaikban hirdetésekkel vagy reklámokhoz hasonló tartalmakkal találkoztak. Még elképesztőbb, hogy egyes vállalatok tudatosan igyekeznek beépülni az álmainkba, és úgy tűnik, hogy ez a törekvés egyre inkább eredményes.

Bár sokkoló lehet a szám, egy átlagos felnőtt naponta körülbelül 4000 reklámot fogad be. Legyen szó hatalmas óriásplakátokról, közösségi média hirdetésekről vagy éppen a kedvenc sorozatunk közben felbukkanó promóciókról, a reklámok mindenhol ott leselkednek ránk. Ráadásul most, hogy alvás közben is "elérnek" minket, úgy tűnik, az utolsó reklámmentes menedékünk is komoly veszélybe került.

Egy újonnan készült felmérés alapján a válaszadók 38%-a számolt be arról, hogy az előző évben rendszeresen álmodott olyan jelenetekről, amelyekben hirdetések vagy jól ismert márkák tűntek fel. Érdekes módon ezek az álombeli reklámok nem csupán a háttérben bújnak meg: képesek konkrétan alakítani a vásárlási szokásainkat, és sajnos nem csupán az álmaink keretein belül.

Related posts