A magyarországi élelmiszeripar különleges ínycsiklandó termékekkel hódít a rangos kiállításon - Agrárszektor.

A NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók most 35% kedvezménnyel élhetnek a regisztrációs lehetőséggel! Ne hagyd ki ezt a különleges ajánlatot!
Fagyasztott zöldségek, ízesített szívószálak, zabszeletek és természetesen lúgos kémhatású ásványvíz is megtalálható azon innovatív termékek között, amelyeket a magyar kiállítók a nemzetközi beszerzők figyelmébe ajánlanak a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és ital szakkiállításán. Az Agrármarketing Centrum impozáns, 90 négyzetméteres közösségi standján hét hazai élelmiszergyártó mutatkozik be, kínálatukban pedig a bio- és mentes termékektől kezdve a hagyományos magyar ízekig szinte minden ínycsiklandó szegmens képviseletet nyer. Az esemény során az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program munkatársai folyamatosan nyomon követik a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi beszerzők adatainak regisztrálását online rendszerükben.
A kínai piac iránti növekvő érdeklődés fényében a magyar vállalatok egyre tudatosabb lépéseket tesznek a távol-keleti piacon jelentkező kihívások kezelésére. A SIAL nem csupán egy bemutatkozási lehetőség, hanem valós üzleti tárgyalások színtere és piacfelmérési fórum, ahol a résztvevők értékes tapasztalatokra és kapcsolatokra tehetnek szert.
A Kínai Népköztársaság napjaink egyik legjelentősebb fogyasztói piaca, ahol több mint 1,4 milliárd ember él. A középosztály folyamatos bővülése és az egészségtudatos életmód iránti fokozódó érdeklődés új, prémium minőségű termékek iránti keresletet teremtett. A magyar élelmiszeripari termékek, különösen a bio, mentes és natúr kategóriákban, ígéretes lehetőségeket rejtenek ebben a dinamikus környezetben. Mindazonáltal a kínai piacra való belépés nem csupán egy lehetőség, hanem egy alapos előkészítést igénylő kihívás is. A termékeket minden esetben regisztrálni szükséges az úgynevezett GACC (General Administration of Customs of China) rendszerén, emellett pedig a különböző termékcsoportok esetében számos engedélyt és tanúsítványt kell beszerezni. A kínai fogyasztók döntéseit gyakran érzelmi tényezők befolyásolják; számukra kiemelten fontos a termékek eredettörténete, a márka háttere, valamint a csomagolás esztétikai megjelenése és minősége.