Új fejezet nyílik a Spotify történetében – a tartalomkészítők számára óriási lehetőségek várnak! - Világgazdaság
Elstartolt a Spotify új partnerprogramja, ami kedvezőbb feltételeket nyújt a tartalomgyártóknak. Továbbá a Spotify nem áll le a videós funkciók fejlesztésével: lekövetve a népszerű funkciók sikerességét, még több energiát és erőforrást szeretnének fektetni a platform videós formátumába.
Több mint 640 millió felhasználójával és 250 millió előfizetőjével a Spotify a világ egyik legnagyobb platformja a tartalomkészítők számára, csütörtökön pedig hivatalosan is elindították a Spotify Partner Programot, ami új, kedvezőbb bevételszerzési rendszert kínál az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában és Ausztráliában működő tartalomgyártóknak. A streamingszolgáltató továbbá azt is megerősítette, hogy a folyamatosan fejlődő videós szolgáltatásaikra szeretnének még több energiát és erőforrást fordítani.
A Spotify Partner Programot először a Now Playing esemény keretében mutatták be. Ez az innovatív kezdeményezés lehetőséget nyújt a Spotify platformján aktívan tevékenykedő, jogosult tartalomkészítők számára, hogy különböző bevételi forrásokat érjenek el, ezáltal pedig fenntartható üzleti modellt alakíthassanak ki műsoraik számára. A bevételi lehetőségek közé tartozik:
Ez a kettős megközelítés lehetővé teszi a tartalomkészítők számára, hogy rugalmasabban reagáljanak az iparági változásokra és fenntartsák a stabil bevételi forrásaikat. A felhasználók szempontjából ez azt jelenti, hogy élvezhetik a gazdagabb nézői élményt, valamint egyre bővülő és magasabb minőségű videó-podcast kínálatot. A Prémium előfizetők számára hirdetések és megszakítások nélküli élmény kínálkozik, bár a készítők által integrált szponzorációk továbbra is megtalálhatók az epizódokban - áll a cég hivatalos weboldalán.
A készítők lelkesen fogadják az új lehetőségeket, amelyek nagyobb kontrollt biztosítanak számukra vállalkozásuk felett, és lehetővé teszik, hogy a legjobb tartalmat nyújtsák rajongóiknak, növelve a közönségmegtartást. A program bejelentése óta az arra jogosult tartalomgyártók közel 60 százaléka már regisztrált is.
A videók népszerűsége a Spotify platformján folyamatosan emelkedik, ezért a vállalat elkötelezetten fogja folytatni befektetéseit. Célja, hogy a felhasználói élmény még zökkenőmentesebb és élvezetesebb legyen, valamint hogy a tartalomkészítők maximálisan ki tudják aknázni ezt az izgalmas formátumot.