A TV2 Csoport és az RTL Magyarország hasonló bevételi szintet ért el, viszont az RTL esetében jelentős, több milliárd forintos veszteséget könyveltek el.

A magyarországi tévés piac két meghatározó szereplője, az RTL Magyarország és a TV2 Média Csoport is hasonló bevételből gazdálkodott 2024-ben, de nyereséget csak a TV2 könyvelhetett el - derül ki a két cég pénzügyi beszámolójából.
A TV2 Csoport 56 milliárd forintos árbevétellel zárta az évet, amelyhez 2 milliárd forintos nyereség társult. Bár a vállalat bevétele 5,6 százalékkal emelkedett, a profit szintje az előző évhez képest nem mutatott változást. Ezt a cég a gyártási költségek növekedésével indokolta egy hivatalos közleményben. Vaszily Miklós, a TV2 újonnan kinevezett vezérigazgatója a Világgazdaság számára nyilatkozva elmondta, hogy a reklámpiac általános trendjeihez hasonlóan 2024-ben az állami hirdetések volumene is csökkent a cégnél.
Vaszily nem erősítette meg azt a híresztelést, miszerint elődje, Pavel Stantchev távozása a TV2 Csoport éléről összefüggésben állna azzal, hogy bírálta a Tények egyik riportját, amely Magyar Péter intim életével foglalkozott.
A TV2 riválisa, az RTL Magyarország kétféle adatot közöl minden évben. Az egyik adat minden, az RTL Grouphoz tartozó, magyar nyelven műsorszolgáltatást végző vállalat pénzügyeit összegzi, a másik az itthon bejegyzett Magyar RTL Televízió nevű cégre vonatkozik.
Az RTL Magyarország konszolidált árbevétele 138 millió euró (körülbelül 55,6 milliárd forint) volt, a vállalat EBITA (adózás előtti) eredménye pedig -8 millió euró lett. A cég a növekvő gyártási költségekkel és a streaming és technológiai fejlesztésekkel magyarázta a veszteséget.
A Magyar RTL Televízió Zrt. (M-RTL Zrt.) 56,2 milliárd forint árbevétel mellett 3,3 milliárd forint veszteséggel zárt, ami komoly veszteséget jelent a 2023-as 325 millió forint mínuszhoz képest.